سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کتاب gre quantitative

آزمون بین المللی GRE

آزمون بین المللی GRE مخفف  Graduate Records Examination است که توسط موسسه ETS برگزار می شود و یکی از امتحانات زبان است که نمره آن معیار سنجش زبان انگلیسی در بسیاری از دانشگاه‌های جهان به هنگام ارزیابی مدارک پذیرش دانشجویان می‌باشد. نمره این آزمون جز مدارک الزامی برای ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس و دکتری در تمامی دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا است.

آزمون GRE متعلق به موسسه ETS است و توسط همین موسسه برگزار می‌شود. این آزمون در سال 1936 توسط موسسه Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching بنیان‌گذاری شده است.

دانشگاه‌های آمریکا و بسیاری از دانشگاه‌های  معتبر کشورهای دیگر ( اکثراً کانادا و بخش ریاضی آن در ترکیه ) نمره‌ی این آزمون را به عنوان یکی از مدارک درخواست پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد ، دکترا و بالاتر ملاک قرار می دهند. هدف از این آزمون سنجش مهارت درک و استنتاج متون علمی دشوار است.

بهترین راه آماده شدن برای این آزمون بررسی و حل سوالات واقعی آن است که ما می توانیم در این کتاب منحصر به فرد بیابیم. این کتاب، 150 سوال واقعی با توضیحات کامل را ارائه می دهد. محتویات این کتاب راهنما شامل بررسی مباحث ریاضی است که احتمالاً در اندازه گیری استدلال کمی ظاهر می شوند. همچنین می توانیم سوالات آزمون کمی استدلال GRE را که بر اساس محتوا و نوع سؤال تنظیم شده است پیدا کنیم که به شما در ساخت مهارت های حل سوالات  کمک میکند.

مطالعه بیشتر: همه چیز درمورد آزمون GRE

خرید کتاب gre quantitative با تخفیف ویژه

انتشارات زبان مهر یکی از بزرگترین انتشارات کتاب در زمینه آموزش زبان می باشد. این انتشارات همیشه برای زبان آموزانی که از طریق اینترنت اقدام به خرید کتاب می کنند تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است. کتاب gre quantitative نیز با 30 درصد تخفیف موجود می باشد. برای سفارش می توانید روی اضافه کردن به سبد خرید کلیک کنید.

همچنین برای اطلاع از دیگر منابع آزمون GRE و خرید کتاب های دیگر این آزمون می توانید روی اینجا کلیک کنید.