سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کتاب زبان روسی با تخفیف ویژه

زبان روسی

زبان روسی از جمله پرکاربردترین زبان­های دنیا می باشد. بنابر آخرین آمار هم اکنون بیش از 160 میلیون نفر در جهان به زبان روسی تکلم می­کنند. یقیناً شما هم شنیده­ اید که زبان روسی بسیار دشوار است اما اگر کمی واقع بینانه به آن بنگرید می بینید که در مقابل زبان های چینی، ژاپنی یا حتی عربی زیاد هم مشکل به نظر نمی­رسد.

زبان روسی در اتحاد جماهیر شوروی سابق به عنوان زبان میانجی شناخته می­شد. اما امروزه جوامع بزرگ اروپایی و نیز در سطح اقیانوس اطلس نیز به این زبان صحبت می‌کنند. زبان روسی در زمره رایج ترین زبان‌ها در سطح دنیاست و مقام هشتم را دارد. این زبان به علت نفوذ سیاسی همیشگی کشور روسیه، زبان دوم پرکاربرد در اروپای شرقی محسوب می­شود.

در کل زبان روسی ممکن است این قابلیت را داشته باشد تا احساسات مختلفی را در بین مردم برانگیزد. شاید بعضی از افراد به این زبان علاقمند باشند و شاید هم عده ای آن را دوست نداشته باشند. ولی با وجود این نمی­توان منکر این شد که این زبان هیچ قابلیتی ندارد.

آموختن زبان روسی

سالانه بیش از 2000 دانشجوی خارجی از سراسر دنیا برای آموختن زبان روسی راهی دانشگاه سن پترزبورگ می­شوند هر دانشجو انگیزه و هدفی متفاوت دارد: از عشق به ادبیات غنی روسی گرفته تا کسب فرصت­های شغلی و حرفه‌ای.

زبان روسی جدا از زبانهای اسلاوی نیست و بسیاری از ریشه های آن از کلیسای قدیمی اسلاویک گرفته شده است، زبانهای اسلاویایی از کلیسای کهن اسلاویک مثل اوکراین ، بلاروس و دیگران منشأ گرفته­اند. اگر آن را بیاموزید ، دیگر می­توانید در آینده یکی از زبانهای اسلاوی را نیز را بیاموزید.

تسلط به زبان روسی می تواند مراودات اجتماعی شما را افزایش دهد و در تجارت نیز بسیار کاربرد دارد و این امکان را برای شخص مهیا می کند تا با جمع کثیری از مردم روسیه به خصوص در حوزه مراودات اقتصادی و یا حتی اجتماعی و فرهنگی ارتباط برقرار کنید.

خرید کتاب زبان روسی

لیست کتاب های زبان روسی با تخفیف ویژه در انتشارات زبان مهر اینجا کلیک کنید.